timivar788

timivar788

بهترین لپ تاپ 2022 برای طراحی، نمایش فیلم و گیمینگ | بهترین مک بوک

تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها ممکن است زمان زیادی از صفحه نمایش افراد را به خود اختصاص داده باشند، اما هنوز هم گاهی اوقات نیاز به یک رایانه واقعی وجود دارد - و برای بیشتر مردم، این به معنای یک لپ‌تاپ است. برای کارهای مدرسه و اداری و کارهایی مانند ایجاد صفحات گسترده و ویرایش ویدیو، هیچ جایگزین خوبی برای یک صفحه کلید مناسب و یک صفحه نمایش بزرگ وجود ندارد. اما دقیقاً اینکه کدام لپ‌تاپ را باید تهیه کنید بستگی به تعداد دفعات استفاده از آن، استفاده از آن و (البته) مقدار پولی دارد که می‌توانید برای آن هزینه کنید.

خرید لپ تاپ می تواند یک کار دلهره آور باشد زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. همچنین، اکثر لپ‌تاپ‌ها با پیکربندی‌های مختلف نمایشگر، CPU، GPU و حافظه موجود هستند که انتخاب را سخت‌تر می‌کند. برای کمک به محدود کردن گزینه‌های خود، ما فهرستی از برترین انتخاب‌های خود را برای استفاده‌های مختلف گردآوری کرده‌ایم، و امیدواریم که بتوانید چیزی را پیدا کنید که مورد علاقه شما باشد.

بهترین لپ تاپ ها

مک یا ویندوز (یا چیز دیگری)؟

اکثر مردم از قبل می‌دانند که آیا یک لپ‌تاپ MacBook می‌خواهند یا یک لپ‌تاپ ویندوزی: اگر قبلاً با macOS یا Windows آشنایی دارید، ساده‌ترین انتخاب خرید رایانه‌ای است که آن سیستم عامل را اجرا می‌کند. یا اگر قبلاً آیفون دارید، مک‌بوک به شما امکان می‌دهد با iMessage متن ارسال کنید، تماس‌های ویدیویی FaceTime برقرار کنید و به عکس‌های iCloud خود دسترسی داشته باشید. همانطور که گفته شد، macOS و Windows هرگز شبیه به هم نبوده‌اند، و اکثر برنامه‌های محبوب روی هر دو پلتفرم به خوبی کار می‌کنند (یا حداقل گزینه‌های جایگزینی دارند که به طور مشابه کار می‌کنند). اگر علاقه مند به جابجایی هستید، آنقدرها که قبلاً بود یک معامله بزرگ نیست.1

 

اگر به یک پلتفرم وابسته نیستید، بزرگترین عامل این است که چگونه به راحتی می توانید پشتیبانی دریافت کنید. آیا اکثر خانواده و دوستان شما از مک استفاده می کنند؟ آیا فروشگاه اپل در این نزدیکی دارید؟ آیا آشناترین دوستان شما در زمینه فناوری از ویندوز استفاده می کنند؟ اگر دانش آموز هستید، آیا مدرسه شما میز کمک دارد؟ آیا بخش فناوری اطلاعات شرکت شما از کامپیوتر خانگی شما پشتیبانی خواهد کرد؟ اگر یک متخصص فناوری خودکفا نیستید و می‌خواهید بهترین خدمات را برای رایانه‌تان داشته باشید، یک مک بخرید، زیرا می‌توانید آن را به هر فروشگاه اپل ببرید تا آن را تعمیر کنید. هیچ سازنده رایانه دیگری چنین سطح پشتیبانی را ارائه نمی دهد. (اگر خودکفا هستید، با چیزی که دوست دارید بروید.)

 

بهترین اولترابوک

 

HP Spectre x360 13.5 اینچی :بهترین اولترابوک

 

دلایل خرید:

عمر باتری استثنایی

 صفحه‌نمایش لمسی بلند Spectre x360

 صفحه‌کلید قابل اعتماد را ارائه می‌کند

 نازک و سبک و به راحتی قابل حمل

 

مشخصات:

پردازنده: اینتل Core i5-1235U

صفحه نمایش:لمسی 13.5 اینچی 1920×1280

حافظه: 16 گیگابایت

وزن:3.01 پوند

ذخیره سازی:512 گیگابایت SSD

عمر باتری تست شده:14 ساعت

اینها برای چه کسانی هستند: اولترابوک ها بهترین لپ تاپ ها برای اکثر مردم از جمله دانشجویان، نویسندگان، کارمندان اداری و مسافران هستند. آن‌ها صفحه‌کلید، صفحه‌نمایش و عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارند، انرژی کافی برای انجام تمام کارهایی که اکثر مردم برای آن به کامپیوتر نیاز دارند را ارائه می‌دهند، و نازک، سبک و قابل حمل هستند. شما باید انتظار داشته باشید که بین 900 تا 1300 دلار برای یک اولترابوک ویندوزی عالی که حداقل چهار سال برای شما کار می کند، بپردازید.

 

جایی که آنها کوتاهی می‌کنند: اولترابوک‌های عالی می‌توانند بیش از آن چیزی که بسیاری از مردم می‌خواهند برای لپ‌تاپ خرج کنند، هزینه دارند، حتی اگر این مدل‌ها تجربه بهتری داشته باشند و نسبت به جایگزین‌های ارزان‌تر دوام بیشتری داشته باشند. اولترابوک ها همچنین فاقد قدرت پردازشی برای انجام بازی های سطح بالا یا انجام کارهای سخت مانند ویرایش حرفه ای ویدیو یا مدل سازی سه بعدی هستند. اگر به یک لپ‌تاپ ارزان‌تر یا قدرتمندتر نیاز دارید، گزینه‌های دیگر ما را در زیر بررسی کنید.

 

انتخاب ما برای بهترین اولترابوک، HP Spectre x360 13.5، باز می شود و یک الگوی رنگارنگ مایل به آبی را روی صفحه دسکتاپ نمایش می دهد.

 

چرا ما این یکی را دوست داریم: HP Spectre x360 13.5 اینچی بهترین ترکیب را دارد که یک اولترابوک را عالی می کند: عملکرد سریع، عمر باتری تمام روز، صفحه نمایش بلند و جادار، صفحه کلید و ترک پد با کیفیت، و وب کم عالی را ارائه می دهد. . Spectre x360 همچنین دارای یک لولای 360 درجه است که به شما امکان می دهد صفحه نمایش لمسی را کاملاً بچرخانید تا از آن به عنوان تبلت (یا در هر موقعیت متوسط) استفاده کنید، و دارای یک قلم فعال است. توصیه می‌کنیم هنگام بررسی، پیکربندی را با 16 گیگابایت حافظه ارتقا دهید. انتخاب ما به اندازه برخی دیگر از اولترابوک‌های ویندوزی سبک یا فشرده نیست - اگرچه با وزن 3 پوند مطمئناً سنگین نیست .

 

بهترین لپ تاپ مک

 

Apple MacBook Air (M1، 2020) 

دلایل خرید:

مک بوک ایر دارای صفحه کلید راحت

 عملکرد خوب و فضای ذخیره سازی مناسب 

 

پردازنده: پردازنده هشت هسته ای Apple M1

صفحه نمایش:13.3 اینچ 2560x1600 IPS

حافظه:8 گیگابایت

وزن:2.8 پوند

ذخیره سازی:256 گیگابایت SSD

عمر باتری تست شده:14.5 ساعت

 

اینها برای چه کسانی هستند: اگر macOS را ترجیح می دهید یا به پشتیبانی فنی عالی نیاز دارید، MacBook یک شرط مطمئن است. مدل های 13 اینچی معمولا بهترین ترکیب از اندازه، وزن و سرعت را ارائه می دهند. آنها برای نویسندگان، کارکنان اداری، مسافران و دانشجویان عالی هستند. جدیدترین مک‌بوک‌های اپل همچنین شامل پردازنده‌های جدید طراحی شده توسط اپل هستند که به آن‌ها کمک می‌کند خنک‌تر و بی‌صداتر از اکثر لپ‌تاپ‌ها کار کنند و عمر باتری فوق‌العاده‌ای را به آن‌ها می‌دهند. انتظار داشته باشید حداقل 1000 دلار برای دستگاهی با مشخصات و فضای ذخیره سازی مناسب بپردازید تا حداقل چهار سال برای شما کار کند.

 

جایی که آنها کوتاهی می کنند : مک بوک ها حتی از اولترابوک های ویندوز گران تر هستند، به خصوص اگر می خواهید حافظه یا فضای ذخیره سازی را ارتقا دهید. قیمت ارتقاء SSD اپل به قدری بالا است که معمولاً توصیه می کنیم به جای آن به فضای ذخیره سازی ابری یا یک SSD خارجی نگاه کنید. و مانند اولترابوک های ویندوز، پیکربندی مک بوک توصیه شده ما برای اکثر افراد فاقد قدرت پردازشی برای انجام بازی های سخت است.

 

مک بوک ایر 2020 از تراشه Apple M1 استفاده می کند که عملکرد خوب و عمر باتری فوق العاده را با قیمت مناسب ارائه می دهد. و صفحه‌کلید Air واقعاً خوب است، زیرا اپل سوئیچ‌های پروانه‌ای کم‌عمق و مستعد خرابی را در زیر کلیدهای MacBook Airs مربوط به سال‌های 2018 و 2019 با سوئیچ‌های قیچی فنری‌تر و رضایت‌بخش‌تر معامله کرد. مانند سایر لپ‌تاپ‌های اپل، Air فقط چند پورت همگن دارد (در این مورد، دو پورت Thunderbolt 3/USB-C، که ممکن است شما را ملزم به استفاده از هاب یا کابل‌های جدید کند). اما وزن سبک، ساختار مستحکم و پشتیبانی پیشرو در صنعت Air، آن را به یک لپ‌تاپ فوق‌العاده تبدیل کرده است، به خصوص اگر آیفون یا سایر دستگاه‌های اپل نیز دارید.


 

بهترین لپ تاپ تجاری

Dell Latitude 5420 لپ تاپ 

Latitude 5420 که به انتخاب گسترده ای از پورت ها، عمر باتری عالی و صفحه نمایش خوب مجهز شده است، دستگاهی همه کاره و خوش ساخت است. همچنین ارتقاء آن نسبت به یک اولترابوک معمولی آسان تر است.

پردازنده: اینتل Core i5-1145G7

صفحه نمایش:14 اینچ 1920×1080 IPS غیر لمسی

حافظه: 8 گیگابایت

وزن:3.03 پوند

ذخیره سازی:256 گیگابایت SSD

عمر باتری تست شده:12 ساعت

 

اینها برای چه کسانی هستند: اکثر مردم به یک لپ تاپ تجاری نیاز ندارند و کسانی که نیاز دارند احتمالاً از بخش فناوری اطلاعات خود لپ تاپ دریافت می کنند. اما چند دلیل عالی برای انتخاب یک لپ‌تاپ تجاری وجود دارد، حتی اگر خودتان هزینه آن را بپردازید، از جمله دوام طولانی‌مدت بهتر، سرویس‌دهی آسان‌تر و ارتقاء حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی، و پورت‌های فراوان و متنوع‌تر از آنچه که در اختیار دارید. یک اولترابوک انتخاب های اصلی ما معمولا بین 1200 تا 1400 دلار قیمت دارند.

 

جایی که آنها کوتاهی می‌کنند: اولترابوک‌ها برای اکثر مردم گزینه بهتری نسبت به لپ‌تاپ‌های تجاری هستند، زیرا اولترابوک‌ها نازک‌تر و سبک‌تر هستند و عملکرد مشابهی را با هزینه کمتر ارائه می‌دهند. اکثر مردم لپ‌تاپ‌های خود را ارتقا یا تعمیر نمی‌کنند، و اگر واقعاً به ویژگی‌های کسب‌وکار محور مانند پشتیبانی از کارت هوشمند و vPro نیاز دارید، احتمالاً کارفرمای شما قبلاً لپ‌تاپی برای شما صادر کرده است که از آنها پشتیبانی می‌کند. دانگل‌ها و داک‌ها، اگرچه ناخوشایند هستند، می‌توانند انتخاب محدود پورت‌های برخی اولترابوک‌ها را جبران کنند.

 

Dell Latitude 5420تقریباً هر پورت مورد نیاز، صفحه کلید و ترک پد زیبا و عمر باتری 12 ساعته را دارد و به راحتی برای ارتقا و تعمیر باز می شود. در آزمایشات ما آن را خیلی سنگین یا حجیم برای حمل آن ندیدیم، اگرچه هنوز کیفیت ساخت محکمی را ارائه می دهد. این یک لپ‌تاپ همه کاره عالی است که می‌تواند به همان اندازه در خرد کردن اعداد در محیط اداری یا راه‌اندازی دستگاه CNC در کارگاه مهارت داشته باشد. اگرچه Latitude 5420 قابل سرویس دهی توسط مالک است و می توانید به راحتی جایگزین و ارتقاء حافظه، حافظه و کارت بی سیم را پیدا کنید، دل بقیه قطعات این لپ تاپ را نمی فروشد - باتری، صفحه کلید، صفحه نمایش، صفحه نمایش، لولا، قاب. ، بلندگوها و غیره  مستقیم برای افراد مختلف است و شما نمی توانید برد اصلی یا پردازنده آن را جایگزین کنید. اگر به دنبال آن سطح از قابلیت تعمیر هستید، به جای آن گزینه بعدی ما را در نظر بگیرید.

 

بهترین اولترابوک ارزان و اقتصادی

Asus Zenbook 14 OLED

Zenbook 14 OLED بهترین لپ‌تاپی است که می‌توانید با این قیمت تهیه کنید. امروزه برای نیازهای بیشتر مردم به اندازه کافی سریع است، اما تا چند سال دیگر به اندازه انتخاب اولترابوک برتر ما عمل نمی کند و نمی توان آن را ارتقا داد.


 

پردازنده: اینتل Core i5-1240P

صفحه نمایش:OLED 14 اینچی 2880×1800 غیر لمسی

حافظه: 8 گیگابایت

وزن:3.06 پوند

ذخیره سازی:256 گیگابایت SSD

عمر باتری تست شده:10.5 ساعت

 

اینها برای چه کسانی هستند: اکثر رایانه های ویندوزی با قیمت حدود 500 دلار یا کمتر، بزرگ و سنگین هستند و با عمر باتری ضعیفی همراه هستند - از جمله دیگر معایب - اما با کمی پول بیشتر می توانید یک اولترابوک بخرید که تقریباً به اندازه گزینه های بسیار گران تر است. اولترابوک های مقرون به صرفه برای دانش آموزان و همچنین برای هر کسی که می تواند حدود 800 دلار برای لپ تاپ خرج کند ایده آل است.

 

در مقایسه با اولترابوک‌های گران‌تر، مدل‌های ارزان‌قیمت دارای حافظه و فضای ذخیره‌سازی کمتر و همچنین بدنه‌های بزرگ‌تر و ترسناک‌تر و کیفیت ساخت بدتر هستند. آنها همچنین می توانند صفحه کلید و ترک پد کمتر پاسخگو، صفحه نمایش کم نور و دقیق تر یا پورت های کمتری داشته باشند. اما اگر بتوانید موردی را بیابید که تا حد ممکن کمترین مصالحه را انجام دهد، ممکن است بتوانید چند صد دلار پس انداز کنید.

 

انتخاب ما برای بهترین لپ تاپ اولترابوک ارزان، Asus Zenbook 14 OLED، که با صفحه نمایش پس زمینه رنگارنگ نشان داده شده است.

 

Asus Zenbook 14 OLED یک ارزش فوق العاده است. در مقایسه با HP Spectre x360 13.5 اینچی، Zenbook 14 دارای نیمی از حافظه (و نمی توان آن را ارتقا داد)، حدود چهار ساعت عمر باتری کمتر، بدون صفحه نمایش لمسی و وب کم با کیفیت پایین تر دارد. اما این لپ‌تاپ هنوز هم قابل حمل است و عمر باتری کافی را برای یک روز کامل کار یا کلاس دارد. علاوه بر این، Zenbook 14 به یک خواننده اثر انگشت و همراه با یک شارژر USB-C مجهز شده است و پد لمسی آن می‌تواند به عنوان یک عدد پد نیز دوبرابر شود که همه این امتیازات برای یک اولترابوک ارزان قیمت است.


 

 

بهترین کروم بوک

Lenovo Flex 5i Chromebook (13 اینچ)

Lenovo Flex 5i با داشتن عملکرد عالی به دلیل قیمت پایین، صفحه کلید و ترک پد عالی، و بدنه کوچک و سبک، کروم بوک قابل خرید است

 

پردازنده: اینتل Core i3-1115G4

صفحه نمایش:لمسی 13.3 اینچی 1920×1080

حافظه: 8 گیگابایت

وزن:2.97 پوند

ذخیره سازی:64 گیگابایت یا 128 گیگابایت SSD

عمر باتری تست شده:8 ساعت

اینها برای چه کسانی هستند: کروم‌بوک‌ها برای دانش‌آموزان و بچه‌ها ایده‌آل هستند، اما اگر بیشتر وقت رایانه‌تان را در مرورگر وب می‌گذرانید، اگر بودجه کمی دارید، یا اگر از قبل یک رایانه رومیزی مناسب دارید، باید یکی را نیز در نظر بگیرید. . یک Chromebook خوب تقریباً می‌تواند هر کاری را که یک لپ‌تاپ معمولی می‌تواند انجام دهد ، از جمله کار با اسناد، تماس‌های ویدیویی، و پخش جریانی ویدیو، تا زمانی که در مرورگر وب یا برنامه‌های Android امکان‌پذیر باشد، انجام دهد. و Chromebook ها ارزان هستند: یک Chromebook 400 دلاری سریع‌تر، سبک‌تر و شیک‌تر از یک لپ‌تاپ ویندوزی 500 دلاری است و عمر باتری بهتری دارد. به‌علاوه، Chromebook‌ها ایمن هستند و نگهداری آن‌ها آسان است.

 

مواردی که کوتاهی می‌کنند: Chromebook‌ها نمی‌توانند iTunes، Photoshop، بازی‌های مخصوص ویندوز یا بسیاری از برنامه‌هایی را که ممکن است در رایانه Mac یا Windows خود به آن‌ها عادت داشته باشید اجرا کنند. آنها فضای ذخیره سازی محلی زیادی ندارند و با اتصال به اینترنت تمام وقت بهترین کار را دارند. اما اگر از ایمیل مبتنی بر وب استفاده می‌کنید، اگر می‌توانید با برنامه‌های وب آفیس Google یا برنامه‌های جایگزین آفیس 365 و Android از پس آن بر بیایید، و اگر موسیقی و فیلم‌های خود را از طریق اینترنت پخش می‌کنید، Chromebook باید تقریباً هر کاری را که به آن نیاز دارید انجام دهد. .

 

چرا ما این یکی را دوست داریم: Lenovo Flex 5i Chromebook (13 اینچ) یک کروم بوک استثنایی است—سریع است، صفحه کلید و ترک پد عالی دارد، جمع و جور و سبک است و صفحه نمایش لمسی 1080p آن زنده و روشن است. و این مدل نسبتاً ارزان است. علاوه بر این که یک لپ‌تاپ فوق‌العاده است، Flex 5i عملکرد سریع‌تری نسبت به اکثر کروم‌بوک‌های زیر ۵۰۰ دلار ارائه می‌کند. اکثر کروم‌بوک‌های ارزان قیمت تنها با چند برگه باز احساس کندی می‌کنند، اما انتخاب ما می‌تواند همزمان با حجم کاری روزمره و تماس‌های ویدیویی با سرسختی مقابله کند. عمر باتری به اندازه کافی طولانی است تا در طول یک روز کار یا کلاس دوام بیاورد. اگر به عمر باتری بیشتر از آن نیاز دارید، گزینه های دیگر ما را در نظر بگیرید.

 

بهترین لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه

Acer Predator Triton 300 (PT315-53-79FG)

Predator Triton 300 دارای یک کارت گرافیک و پردازنده عالی است که سال ها عملکرد خوبی را ارائه می دهد. اما می تواند بسیار داغ کار کند و بلندگوهای آرام آن به سختی از طرفداران پر سر و صدا شنیده می شود.

 

پردازنده: اینتل Core i7-11800H

صفحه نمایش:15.6 اینچ 1920×1080 144 هرتز

گرافیک: Nvidia GeForce RTX 3060 با 6 گیگابایت VRAM

وزن:4.94 پوند

حافظه:16 گیگابایت

ابعاد:14.25 در 10 در 0.75 اینچ

ذخیره سازی:512 گیگابایت SSD

عمر باتری تست شده:6.5 ساعت


 

اینها برای چه کسانی هستند : اگر می خواهید بازی کنید اما برای مدرسه یا محل کار به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیز نیاز دارید - و اولویت اصلی شما اجرای جدیدترین بازی ها با تنظیمات گرافیکی حداکثر با وضوح QHD یا 4K نیست - یک لپ تاپ بازی ارزان قیمت است. برای شما. امروزه، یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه با قیمتی در حدود 1500 دلار می‌تواند اکثر بازی‌های جدید را با تنظیمات بالا یا بهتر با وضوح 1920×1080 بالای 60 فریم در ثانیه بازی کند. حتی مدل‌های ارزان‌تر که حدود 800 دلار قیمت دارند، برای بازی‌های کلاسیک و عناوین مدرن کم‌تقاضا ایده‌آل هستند و اکثر بازی‌های جدید را حداقل با تنظیمات متوسط ​​انجام می‌دهند. برای داشتن عملکرد عالی، نیازی به خرج کردن 2000 دلار برای یک لپ تاپ بازی قدرتمند تر ندارید.

 

جایی که آنها کوتاهی می کنند: هر لپ تاپ بازی مقرون به صرفه ای که ما آزمایش کرده ایم حداقل یک نقص جدی داشته است. برخی از آنها بسیار داغ می شوند، برخی دیگر کیفیت ساخت پایینی دارند و برخی دارای صفحه نمایش کم نور با زاویه دید ضعیف هستند. و در مقایسه با گزینه‌های قابل حمل‌تر مانند اولترابوک‌ها، همه لپ‌تاپ‌های بازی بزرگ، سنگین و با عمر باتری کوتاه هستند.

 

چرا ما این یکی را دوست داریم : Acer Predator Triton 300 (PT315-53-79FG) عملکرد عالی بازی را نسبت به قیمت ارائه می دهد. این می تواند اکثر جدیدترین عناوین را با تنظیمات بالاتر از متوسط ​​پخش کند و در حین انجام این کار، نرخ فریم قابل قبولی را حفظ کند. همچنین لمس‌ترین سطوح خود را در طول جلسات بازی طولانی خنک نگه می‌دارد و دارای ویژگی‌های اضافی خوبی مانند صفحه‌کلید راحت RGB و صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی بالا است. اما متوجه شدیم که بلندگوهای آن در هنگام بازی کردن، بیش از حد ساکت هستند و حتی زمانی که آنها را روی حداکثر ولوم تنظیم می‌کردیم، شنیدن صدایی در زمانی که فن‌های لپ‌تاپ در حال انفجار بودند دشوار بود. اگر در حین بازی از هدفون استفاده نمی کنید، Triton 300 شما را ترغیب می کند که شروع کنید.

بهترین لپ تاپ ویندوزی برای ویرایش عکس و فیلم

 Dell XPS 15 9520 : بهترین جایگزین ویندوز برای حرفه ای های خلاق

XPS 15 دارای صفحه نمایش 3.5K واضح و توان پردازشی زیادی است. همچنین نسبت به مک بوک معادل خود قابل تعمیر و ارتقاء بیشتری دارد.

 

پردازنده: اینتل Core i7-12700H

صفحه نمایش:15.6 اینچی 3456×2160 IPS

گرافیک: Nvidia GeForce RTX 3050

وزن:4.3 پوند

حافظه: 32 گیگابایت

عمر باتری تست شده:10.5 ساعت

ذخیره سازی:512 گیگابایت SSD

 

اینها برای چه کسانی هستند: اگر حرفه ای خلاق هستید و ویندوز را به MacOS ترجیح می دهید، Mac نمی خواهید یا به دلایل سازگاری مجبور به استفاده از ویندوز هستید، این انتخاب شماست. معمولاً این لپ‌تاپ‌ها کمی ارزان‌تر از مک‌بوک‌ها، تعمیر آسان‌تر و البته مجهز به سیستم‌عامل ویندوز هستند. اگر به پورت یا ویژگی خاصی نیاز دارید، احتمالاً آن را در لپ‌تاپ‌های ویندوزی نسبت به مک پیدا می‌کنید، فقط به این دلیل که دنیای ویندوز تولیدکنندگان و تنوع بیشتری در مقایسه با یک مدل مک‌بوک اپل دارد.

 

جایی که آنها کوتاهی می کنند: به طور کلی، لپ تاپ های ویندوزی در تست های ما به خوبی MacBook Pro 16 اینچی عمل نکردند. به طور معمول، صفحه نمایش آنها دقت کمتری داشت، کمی کندتر بودند، و در زیر، جایی که پردازنده قرار داشت، داغتر می شدند. با این حال، مک بوک نوار بالایی را برای پاک کردن تعیین کرد و انتخاب ویندوز برتر ما همچنان در این آزمایش ها عملکرد تحسین برانگیزی داشت.

 

چرا ما این یکی را دوست داریم: Dell XPS 15 9520 که با در نظر گرفتن متخصصان بصری ساخته شده است، یک لپ تاپ خوش ساخت است که صفحه نمایش OLED زیبا و قدرت محاسباتی جدی ارائه می دهد. همچنین دارای یک صفحه کلید راحت و یک ترک پد بزرگ است که هر دو باعث می شوند کار با لپ تاپ لذت بخش تر و کمتر فشرده شود. انتخاب پورت آن نسبتاً ساده است و از دو درگاه تاندربولت 4 USB-C، یک درگاه USB-C غیر تاندربولت، یک کارت خوان SD و یک جک هدفون تشکیل شده است.

 

پیکربندی که ما توصیه می کنیم نیازهای اکثر ویرایشگران در حال حرکت را برآورده می کند، به خصوص زمانی که با یک SSD قابل حمل همراه باشد. اما اگر می‌خواهید حافظه رم یا فضای ذخیره‌سازی را ارتقا دهید، XPS 15 9520 این قطعات را به راحتی در دسترس قرار می‌دهد - تنها کاری که باید انجام دهید این است که محفظه زیرین لپ‌تاپ را با پیچ گوشتی Torx بردارید.


 

آیا باید مک بوک بخرم یا لپ تاپ ویندوزی؟

اگر قبلاً از رایانه‌های مک یا ویندوز استفاده می‌کنید و آن‌ها را دوست دارید، به نرم‌افزاری که به آن عادت کرده‌اید بچسبید—یک سیستم عامل ناآشنا را مجبور نکنید مگر اینکه نیاز داشته باشید. در غیر این صورت، اگر آیفون یا آیپدی دارید که دوست دارید، مک بوک با همان سرویس های اپل از جمله iCloud Photos و iMessage کار می کند. لپ‌تاپ‌های ویندوزی اگر چیزی مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌خواهید، اگر درگاه‌های زیادی برای اتصال لوازم جانبی می‌خواهید یا می‌خواهید بازی کنید، بهتر هستند. و اگر لپ‌تاپ ارزان‌تری می‌خواهید که نمی‌تواند برنامه‌های زیادی را اجرا کند، اما استفاده از آن آسان‌تر و شکستن آن سخت‌تر است، یک Chromebook را در نظر بگیرید.

 

timivar788
timivar788

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋